Forum Forum drużyny TALPS
Wszystko na temat drużyny Student, tematyka TALPS i wiele innych tematów! Zapraszamy do dyskusji.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN !!!!

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum drużyny TALPS Strona Główna -> Ważne informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
Administrator



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Pią 16:05, 11 Sie 2006    Temat postu: REGULAMIN !!!!

Witam na Forum drużyny Student, forum miłosników siatkówki i dobrej zabawy.

Bardzo proszę o zapoznanie się z zasadami dotyczacymi uczestnicwa w forum zanim wystapia nieprzyjemne sytuacje i zanim przeszkodzisz komukolwiek.

REGULAMIN:

I. ZAKAZY:
1. Zakazuje się użytkownikom pod groźbą usunięcia z forum:
- spamowania,
- używania niecenzuralnego słownictwa,
- obrażania innych uczestników forum,
- reklamy innych forów bez zgody moderatora,
- piractwa komputerowego i jakiegokolwiek innego w tym łamania praw autorskich
- pornografii
2. Zakazuje się użytkownikom pod groźba ostrzeżenia:
- odkopywania topików w niewiadomym nikomu celu,
- umieszczania postów i topiców w niewyznaczonych miejscach,
- niekulturalnego zachowania wobec innych uczestników forum

II. OBOWIĄZKI:
1. Każdy uczestnik forum ma obowiązek zachowania kultury osobistej a także higieny języka polskiego.
2. Obowiazkiem użytkowników jest informowanie moderatorów o łamaniu regulaminu.

III. PODPISY I AVATARY:
1. Podpis nie powinien być większy w pionie niż 130 pix i nie dłuższy niż 700 pix. Nie zezwala sie na zamieszczanie animacji flashowych lub bitmapowych (gif, png) jeśli ich objetość przekracza 50 kB.
2. Avatary nie powinny być większe niż 100 pix w podstawie i po boku pionowym. Zakazuje się umieszczania Avatarów, których objetość jest wieksza niż 10 kB.

IV. MODERATORZY I ADMINISTRACJA
1. Moderatorzy wybrani są po odpowiedniej selekcji wśród ludzi, którzy wykazują znajomość tematu jakim moderują.
2. Moderatorem forum można zostać jedynie w momencie złożenia takiej propozycji przez Administratora. Wszelkie zgłoszenia zostaną rozpatrzone.

Życzymy miłego pobytu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum drużyny TALPS Strona Główna -> Ważne informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin